mandag den 13. oktober 2014

Så kom der da liv på bloggen igen ;-)

I april blev jeg færdig med et gulvtæppe - det tog kun 4½ år. Dette var noget hurtigere. Sølle 3-4 uger. Jamen hvad skal det ikke blive til?

Faktisk var det, det første tæppe der var grobund for denne bestilling. Det har fået rigtig meget ros - fra alle andre end bestilleren... Ja det er nu heller ikke fordi hun har kritiseret det.





Fakta:
Garn: Cotton 8 fra G-B Wolle i 5 farver.
Forbrug: Ca. 700 gram
Størrelse: 89 cm
Nål: KnitPro Waves # 5
Bemærkninger: Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor det ikke kan lade sig gøre, at lave en flad cirkel, der ikke flaner, ved at lave samme antal udtagninger på hver omgang. Der bliver for mange masker, og jeg må korrigere. Denne gang har jeg kunnet gøre det ved at lave nogle omgange uden udtagninger en gang imellem. Men som I kan se, flaner det en del ved den mørk lilla... Nogen der har et bud/en løsning, eller skal jeg bare acceptere, at det er sådan det er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar