lørdag den 11. oktober 2014

Mere hønsegård

Vinhøne nummer 5 og 6 er også kommet til verden i de sidste par måneder. De er nu meget hyggelige - og hurtige at lave. Og så vækker de vild begejstring, hvorend de kommer frem...
Fakta kan ses HER.



Den røde har også en enkelt lime farvet fjer i kammen. Det skulle gå mere end hurtigt med billedet, så den er ikke gengivet helt så fint som den grønne. Men foreviges og dokumenteres skulle den!

Jeg har en veninde der har foreslået at lave det til en rigtig VinHane - så kan du jo selv gruble over, hvordan den bliver det. Mon ikke hun skal have sådan en i julegave? ;-)

2 kommentarer:

  1. Det er lidt skægt med de vinhøner - jeg har efterhånden leveret en til alle husstande i min familie. :-)
    Jeg kan se, at du heller ikke bruger filt til næbbet. Det ser pænere ud med et strikket eller hæklet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er sjove, og vækker stor begejstring!
      Jeg synes det ser helt forkert ud, at blande filt og strik! Bryder mig heller ikke om alle de små dyr der får striber, pletter osv af filt...

      Slet