søndag den 30. marts 2014

Bytte, Bytte købmand

Jeg har strikket futter. Det er en bytte deal mellem mig og Revyens nye fotograf Michael. Michael er selvlært amatør fotograf med et kæmpe talent! Jeg synes du skal kigge forbi hans hjemmeside og se, hvad han kan!

Bytte handlen går ud på at jeg strikker futter til ham og hans piger, og så tager han billeder for mig til shoppen...



Fakta om futterne:
Garn: Fritidsgarn fra Sandnes.
Forbrug: Ca. 219 gram - så det er faktisk mere end anført i opskriften. Jeg plejer ellers altid at bruge mindre!?!?
Størrelse: Herre, som så gerne skal være str. 41/42, men synes altså de ser lidt små ud :-/
Pinde: KnitPro Nova # 5,5
Opskrift: Tovade tøfler til hele familien fra Sandnes.

Nå vil jeg gå ind og finde ud af om det flydende latex jeg har stående, stadig er flydende. Og det tror jeg desværre ikke det er længere... Ærgerligt hvis jeg må kassere 1 ½ flaske!

1 kommentar:

  1. Fin byttehandel ......kan jo se han er rigtig dygtig til sit nye fag :-) Har arbejdet med Michael på fiskefabrikken i Aalbæk ..........i guder det er jo efterhånden en million år siden ;-)

    SvarSlet