torsdag den 31. oktober 2013

Jeg hækler julepynt :-D

Jeg er gået hækle-julepynt-amok! Normalt gider jeg ikke så små projekter, men lige nu har jeg brug for at se at tingene bliver færdige i en fart, og det er såååå hyggeligt!!

Her er det Snefnug i hvid kitten mohair med lille sølvtråd - som man jo selvfølgelig ikke kan se på billedet... Jeg har lavet dem i to størrelser. Den øverste med to tråde på nål 4,5 og de små med én tråd på nål 3... De måler henholdsvis 8 og 5,5 cm... Opskriften er fra Drops.





Det er også blevet til nogle stjerner i skrappe farver. Jeg har brugt Arwetta strømpegarn og nål 3. De måler ca. 5,5 cm... Opskriften har jeg fundet på Ravelry.

Jeg er også i gang med juletræer og hjerter... Mere om det senere :-)

Er du gået i gang med at lave lidt julerier?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar