torsdag den 29. november 2007

Stille blog

Det er et stykke tid siden jeg har blogget, humøret har ikke været så godt, men det betyder bestemt ikke at pindene har ligget stille!
Det er blevet til 4 'klude' og endnu et baby tæppe, en filtet taske...
Lige nu er der tre ting i strikke kurven: en 'forbrydelsen' sweater - julegave til min kusine på 14 år, et sjal som vist nok bliver trævlet op igen, og endnu en taske - i rødt fritidsgarn, fik pludselig en enormt trang til at strikke knald rødt - mærkeligt!






Prins Christians baby tæppe - eller hvad det nu hedder. Strikket for en gammel dame som ikke selv kunne finde ud af det. Det er det andet i rækken, og nu skal der godt nok også gå et stykke tid før jeg skal lave et igen! Hold da op hvor var jeg træt af det, og eftersom det var bestillingsarbejde kunne jeg ikke bare lade det ligge i kurven til 'dårlige tider'... Men færdigt blev det. Her er det dog kun 1/3 del inde i tredie og sidste fase. Sikken et arbejde at spænde det op - 140 små takker som alle skulle have en nål i spidsen - godt væggene er af flamingo *Griner*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar