fredag den 19. oktober 2007

Her er det så...


... Min stolthed... Det største og flotteste arbejde jeg endnu har lavet... Prinsesse Marys baby tæppe, eller hvad det nu kaldes...
Jeg har strikket det for en nabo der skulle være oldemor og ikke selv mente hun kunne finde ud af det.. Lad mig prøve sagde jeg med det samme - jeg har før kigget på det men kunne ikke se nogen anledning til at strikke det, jeg har ikke selv børn og har heller ingen planer om at få nogen foreløbig, så det var jo en oplagt chance...

Og sjovt det var det! Selvom jeg har bandet noget over det ind i mellem. Det blev færdigt for en måned siden og den vordende Oldemor blev lykkelig - det har været med på tur rundt i hele byen for at blive vist frem...

Nu har jeg rigtigt fået blod på tanden til mere hul mønster og har planer om at gå igang med 'Flower basket shawl' (har fået hjælp til opskriften af en Hamster - tak for det!), men har lovet mig selv at jeg først skal være færdig med et tørklæde til min mor, og en barbie brudekjole til mine venners datter... Så jeg har travlt... Jeg skal til København om godt en uge og jeg VIL ha sjalet med så jeg kan strikke på den laaaange togtur frem og tilbage...
Der er brugt 7 nøgler Lanett, merino uld. Det er strikket på en pind 3,5 - har glemt at få det målt efter det var skyllet op og spændt ud, men vil tro det måler 1,5 x 1,5 meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar